15/2: Onepiece - foton

Internet funkar. Törst nästan inte skriva det, men ja..
Gårdagens fototema var "grön" så jag har letat en jättefin bild på massa löv som jag tyckte om. Men igår så överraskade min kära sambo mej med en så vacker bukett blommor på mitt jobb så jag tar en snutt av den istället!



Grönt och fint, och ett litet sött hjärta, på alla hjärtans dan! Blev så glad!
Visst är den vacker?!



Rosor är det bästa ändå!



Hade tänkt baka en kaka oxå men det blev inte av bara. Får bli till helgen istället. Kul att testa recept. Fick ett recept på en soppa oxå idag av en kollega. Blir spännande att prova, speciellt då jag inte är så mycket för soppor. Men testa kan man alltid.

Jo jag skrev ju om att jag tycker vissa bilder en del tar ser för taskiga ut. Ja, så är det, jag vet, alla tycker olika och vissa kanske tycker detta är det snyggaste som går att göra. Men nja.. jag vet inte ja. Tycker det ser väldigt korkat ut.. Vad tycker du?



För att testa detta: fixa håret lite, ställ dej framför en spegel, fota med mobilkameran, viktigt: att mobilen syns. Och det kanske viktigaste: pluta med munnen..eller vad man ska kalla det.
Hahaha.. jaa, jag tycker inte det blir så bra. Eller ÄR detta snyggt??
Hm.. kanske ska börja med veckans bild, som ska se ut ungefär så här!

Nä nu ska jag inte vara dum här. (men kan ändå inte förstå vitsen med den munnen..)

Jag har snöat in på en mysig sak oxå nu. En Onepiece. Visst vet du vad det är? En sån där hel overall som vi alla skulle ha vääägrat bära för typ två år sen. Men nu, vill ha! Hörde talas om dem först när Ti och Na hade varit i Turkiet och jag har för mej att de köpte en varsin där. Det började tydligen i Norge och nu har alltså jag blivit sugen på att mysa runt i en sån här.
Har hittat några häftiga och fina. Här kommer några bilder på dem, från deras sida.


Gillar ju rött, men lillan tyckte denna gick mera åt orange hållet..


Den här är skithäftig, men jag tycker man ska var en del yngre då faktiskt.


Denna är skitsnygg tycker jag.


Men denna är min favorit bland dessa! Visst är den väl fin, och mysig och alldeles underbar.. haha!
Vi får väl se hur det blir. Kostar ju en del. Vill så mycket hela tiden, och det kostar ju pengar alltihop.. tja, sånt är livet! =)

Visst ja, igår när jag donade lite här hemma, plockade undan och slängde en del tidningar och reklam.. hur mycket kan det bli egentligen.. så skulle jag ställa undan en liten plättpanne-ljusstake. Den hade massa stearin på sej så jag spolade hett vatten på den och vipps så lossnar en bit och titta vad som kom fram då:



Visst ser man ett fint litet hjärta där! På den dagen och allt, gulligt tyckte jag.

Nu ska jag kolla lite på andras bloggar en stund, vill kolla in massa foton från projektet =) Så många som är så väldigt duktiga. Kul!

Men slutligen lägga upp dagens tema: en bild jag aldrig tidigare lagt upp.
Den kommer här. En vacker bild ut på våran baksida.



Mors da!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilken vacker bukett, vilken romantiker att sända blommor till jobbet!



Vad roligt att träffa på en "kollega" i bloggvärlden. :-)

2011-02-16 @ 17:15:26
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0