23/2: Målar igen.

Jaha, minus 29 grader kallt. Ska det va så här, va? Va? Svara då!
Jag vill då inte ha denna kyla. Brrr... Inte min smak alls. Vi ser till att hålla elden i kaminen igång här hemma nu. Blir utkylt fort annars.

Igår var jag med jobbet på Hjärt-lungräddnings kurs. Eller fortbildning är väl mer rätt. Gick bra. Tycker det är så himla bra att man får lära sej detta. Och öva är ju det enda rätta. Kan tro att minns man hälften när det väl gäller så lär man vågar göra nåt iaf. Huga.. vill ALDRIG behöver använda kunskapen på riktigt. Otäckt.
Tycker nog att de där huvudena med lungor på är läskiga oxå, men det fick jag tvinga mej själv att tänka bort.

Å.. vill hem och dona igen. Målade en bokhylla vit igår. Bara grundat än så nu vill jag bara fortsätta. Kommer bli så fint! En hel del roligare än att måla tak oxå.... Bilder kommer sen!

Ha de gött, och go morron på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0