11/1: Internetkrångel

Kan tro att det retar mej... när min dator krånglar. Morr.....och skrot!
Har tagit tjugo minuter för att internet-hel....ts-trådlösa-lilla-jä..a-skit ville funka. Suck.. blir så less.
Men nu är den igång, hoppas det håller i sej ett tag iaf.. Litar inte på den. 

Jag har en liten trådlös Telenor-blupp. Minns inte varför det blev det. U har en från Telia. Igår fick jag använda den istället för min. Och nu när jag skulle prova hans så funkade inte den heller på min dator. Varför??? Så efter mycke om och men så har jag min Telenor nu. 

Kommer bara upp massa: sätt i simkortet, eller: hittar inte modem... Galen blir man. 
Nån som har nåt tips kanske? 

Hörde på radion idag att en man som var 81år, bodde i Jämtland, Bräcke (next-gårds) hade gjort sin första tatuering! Det är väl häftigt! Det är aldrig för sent minsann. Han hade tydligen gjort en bild på sin fru. Jag tyckte det var så gulligt. Kanske hade han funderat på detta länge i sitt liv.. Och visst är det så, man ska aldrig säga att nåt är "för sent". =) 

Hörde oxå nåt man inte blir så glad över, nämligen att det är hela 15 veckor innan det blir påskledigt. Huga.. låter länge det. Sen tror jag att jag har missat 11 timmar av min arbetstidsförkortning oxå på jobbet. Riktigt surt om det verkligen är så. Jag som hade tänkt ta ut dessa timmar innan jul å nyår, så blev jag sjuk. (ja jag vet, jag borde inte ha sparat dem så länge..) Ja ja.. va ä väl en bal... liksom. Skrot.

Vet ni vad jag inte kan vara utan? Jo nån form av läppomoj. Läppglans, läppsyl. (och det har jag ju visat er i tidigare inlägg oxå) Och om jag endast behöver "hjälp" till läpparna så är detta min favorit, från apoteket. Nueva.

 

Den är jättebra tycker jag. Men de måste ha gjort om den på nåt sätt, för nu luktar den inte så trevligt längre. Undrar just varför de har ändrat den.. Men lika bra är den iaf.  

Har hunnit träna lite mer än en timme oxå, dansat. Kul kul! Och på söndag blir det att pallra sej till Träningshuset för att köra nåt Zumba-liknande pass. Längtar!!

Å .. jag fick höra nåt mysigt idag oxå, en väninna ska få barn! Sååå roligt! Och mysigt! Och kul! =)

Längtar lite efter sommar (läs:mycket) så här kommer en somrig bild:



Ser väl gott ut, lite smultron. Mums!
Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Men vad häftigt, 81 år och gör sin första tatuering. :-)



Tack så hemskt mkt, roligt du gillar fotona på fotobloggen http://landhagen.blogg.se. Är lite sen med att godkänna kommentarerna där men det var roligt du hittade in dig också. ;-)



Önskar en trevlig onsdag!

Kram

2011-01-12 @ 08:00:33
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

kram ♥

2011-01-13 @ 13:59:37
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0