19/1: Gomorron!

Hugaligen, nu är man upp i ottan igen. Och samma fras uttalades mellan mej och lillan: jamen ikväll lägger vi oss tidigt. Ja det är ju så skönt, och vadå det är säkert inget bra på tv så det kommer gå bra.

Ja vi får väl se ikväll då =) Håll tummarna för oss!

Apropå tumme. Min tumnagel har haft en spricka i sej hur länge som helst och igår när jag gjorde middagen så lyckades jag slå av nageln när jag drog ut en låda. Morr. Längtar väldigt mycket efter min date med nagel-Yvonne imorrn nu.

Nä nu är det bäst att sätta fart här med allting.
Mors da!

Kommentarer
Postat av: pillan

Här har du en som lägger sig tidigt i alla fall. Igår var jag uppe till 21.50 det måste kallas rekord....!

2011-01-19 @ 07:39:18
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0