4/1:Solförmörkelse

-FÖR JAG VILL LEVA LA DOLCE VITA...OHOOO...

Det är vad jag hör nerifrån nu. Ta och kompis M sjunger Sing star för fulla muggar. Roligt att höra dem, de bara tokar sej just nu. =) Innan körde vi dansträning med Kinect. Och ja, lika dålig kondis som tidigare..hehe..!

Högg till i ryggen oxå förut, så där läskigt som det gjorde på showen en gång. Svinont när jag andas och det känns som att jag måste skynda mej att sträcka ut mej. Krångligt är det. Satt med lite värme på ryggen för en stund sedan. Känns lite bättre. Vet aldrig om man ska ha värme eller kyla heller.. nån som vet?

Haft en krångeldag på jobbet oxå. Fullt upp och typ allt jag gjorde blev fel. Skrev ut avtal tex, och fel namn kom ut på pappret. Inge vidare. Men hoppas det går lättare imorrn. Och då ska jag komma därifrån tidigare. Håll en tumme för mej att det går! =)
Igår på jobbet var det oxå lite jobbigt, men av helt andra orsaker. Handlar om att någon gjort någon ledsen, och någon mår dåligt för det. Någon vill rätta till detta, och någon gjorde det. Och det är jag väldigt glad för. Jag tycker man ska reda ut saker direkt, och sen är de ur världen liksom. Lättare så än att bara gå om kring och älta saker. Och även om det är jäkligt jobbigt att ta tag i, så känns det så mycket bättre efteråt.

Nu ska jag strax fara till Ånge och hämta lillan. Hon ska till stan imorrn och fixa lite. Spännande! Skulle gärna följa med men det får bli en annan gång.

Solförmörkelse idag oxå. Himla synd man inte såg det. Det är ju häftigt ändå.
Här en bild från google:



Väldigt vackert tycker jag. Önskar jag hade tagit bilden själv. Men så är icke fallet.

nu måste jag fara här, annars efterlyser hon mej. =)



Men hej så länge då!


Kommentarer
Postat av: Suss

Du får sluta göra illa dig så där!

Man blir sås nervös när man ser dig ligga som en fällkniv mellan låtarna bakom scenen :)

2011-01-04 @ 23:22:16
Postat av: Malin

Hahaha.. jaadu, Suss. Jag önskar jag visste vad jag ska göra för att undvika att få så där =)

Men jag lovar, ska göra allt för att slippa ;)

Kram på re!

2011-01-05 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0