9/7: Det är skönt..

Det är väldigt skönt att nu ha påbörjat semestern! Började på bästa sätt på fredag efter jobbet, och sen har det fortsatt varit bra :)

Men Gatufesten var det ja. Många bra artister tycker jag iaf. Men det var flera som hade lite väl lugna låtar kan jag tycka. Det skulle ju inleda festivalen och då behövs ju partymusik. Men när han som jag for dit för att se och lyssna på klev på scenen då blev allt på topp!

Här är de vi såg:
Ulric Munter: väldigt talangfull ung kille. Kommer säkert gå långt.
Loreen: Kände inte igen henne när hon kom in. Men direkt hon började sjunga så kände jag igen henne. Superbra röst.
Christian Waltz, Broken Door, Victorius, Danny och Jason Derulo. Såg även han som sjunger Om sanningen ska fram, vill du ligga med mej då. Men gud va konstigt det kändes när han kom på scenen, för han såg inte alls ut som jag trodde.
Har säkert missat nån nu, men ja, kvällen var bra!

Här är lite bilder från i torsdags då.
Här är det Christian Walz på g.


Och här är HAN, Jason Derulo! Så himla bra show! Gillar hans musik och dansarna var fantastiska. Jag kan säga att det ryckte bra i danskroppen min där jag stod :)



Den här tjejen var så jäkla bra!



Efter han hade kört sina tipptopp nummer så skulle Danny entra scenen. Själv. Jag var lite brydd varför de lät honom köra sist. Jag menar där hade värsta showen körts och så skulle han in ensam. Men jag kan säga att han gjorde det galant! Han dansar och har sån utstrålning. Väldigt bra! Och hans låt In the club är ju skitbra!



Efter allt uppträdande så gick vi neröver ån och kollade lite vid tivolit. Jag hade sagt att jag skulle hämta Em i Ånge vid elva ungefär. Jaha.. jag tittade på klockan när jag tagit denna bilden, och då var den 22.30 så ja, det blev lite senare.



Kolla här va mysigt! Folk satt överallt och bara hade det gott i det fina varma vädret. Jag var så glad att jag kunde gå runt i en tunn t-shirt utan att frysa det minsata på hela kvällen. Sommar!


Mina kära vänner! Jättekul att kunna träffas, och skrota runt tillsammans!


Härlig kväll med andra ord!

Nu sitter vi på verandan med goda vänner så jag ska sluta skriva och umgås istället. Skriver mera imorgon om nattligt vin, och hjortron med broms och grävmaskin ;)

Må så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0