12/6: Zipperall!

Jamen visst ja! Jag måste ju berätta om en inköp jag gjort! Jag och en kollega, Linda, har skaffat oss en sån där overall. En sån där supermysig sak som jag nu bara älskar!

Em har ju en och efter allt tok som blev av/om/ikring det så blir skaran bara fler och fler som skaffar sej en. Och nu förstår jag absolut varför! De kom i fredags och vi har väntar och väntat på dessa. Vi skrattade gott när vi provade dem och ja.. liknar nog teletubbiesar. Hahaha..

De är hur som helst väldigt mysiga och sköna. Sen får de som vill bara låta bli att skaffa sej nån. Slipp bara. Och alla ni andra kommer ju, precis som vi, att fortsätta mysa runt i dem!

Vill ni kolla in sidan vi beställt ifrån så kommer länken här:

http://www.ziperall.se/






Nattinatt på er!




Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: den smakar faktiskt inte så mkt :) absolut inte äcklig

2011-06-13 @ 15:34:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0