15/6: Många bilder blir det.

Hej hopp! Klarade denna dagen oxå, slapp vara själv idag tack o lov. Tänk om jag oxå blivit sjuk. Vem skulle hoppat in på våra platser då tro...?

Har just klivit upp ur badet här. Gud va skönt det var att efter att ha jobbat över ett tag, ätit god middag, surrat med föräldrarna, och nästan i två hela sekunder funderat på om det var midsommar NU på fredag ;)
Tack för att det är en vecka kvar!

Hällde upp ett hett bad med badsalt och skum. Mysigt de! Hällde upp lite jordnötter i en skål (i brist på chips tar man vad man haver) och till det ett glas vitt (mitt på blanka onsdagen) och Bingo-boken.
Ja mysfaktorn var hög där i badet, och självklart hade jag tänt ett fint dofta-gott-ljus oxå.



Badade jättelänge. Fick tappa ut vattnet som blivit så där läskigt kallt och sen fylla upp med mera hett vatten. Skönt de. Det ska vara så där hett så man nästan inte kommer i. Då är det perfekt tycker jag. Efter nån liten stund iaf, när man vant sej ;)

Ja nu är vi mitt i veckan och idag har vi sluppit undan regn mesta tiden iaf. Kom några droppar när jag for från jobbet. Men det är inte varmt. Men nu myser jag på verandan och är glad över att känna svalka mot kroppen. Tropisk värme i badrummet.

Imorrn ska vi iväg på lite trevligheter efter jobbet. Vi får väl se om det kommer nån bild sen efteråt.

Nu ska jag visa några bilder här. Först på E.E som befinner sej "over there" just nu. Saknar våra fikastunder!







Jättefina bilder tycker jag! Och kul hade vi!

Här kommer nu några på gravida kollegan L.L.







Efter mycke letande så hittade vi ju tillslut denna fina äng full av gula (illaluktande) blommor. Jättefint vart det! Och hon är ju så fin gravid. Tänk om jag hade varit så där slank i kroppen, och endast haft magen. Men näe då, kände mej och såg ut som en heffaklump. Haha.. men så är det, olika för alla. Tur det gick bort iaf.

Nu känner jag mej lite frusen här faktiskt. Har vattnat i växthuset och ja, det växer på bra där inne. U och jag satt och filosoferade om ett lite större växthus, ett som man kan ha bord och stolar i. Som ett uterum mera. Härligt vore det. Vi får väl se om vi slår till nån gång. ;)

Em är hos sin pappa nu och firar hans födelsedag. Trevligt för dem att ses! Och jag säger det igen då, Grattis Matte på din dag!

Har hittat en perfekt app till min iphone oxå, som jag kan göra om bilder i. Jättekul att pyssla på. Här några fina.

Em när vi var och fotade niornas avslutning.



Och våra studenter.




Nu tänker jag gå in igen. Det har kommit in en del envisa myggor här nu. Bläk på dem.
Jag slänger mej isäng och läser vidare i Bingos bok!


Sussa sött! Snart är det helg! :-)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: tack! lycka till :)

2011-06-17 @ 08:39:31
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Nejmen så kul att vara med på din blogg! Ja, det var en rolig dag och jag saknar också fikastunderna. Det är liksom inte samma sak här i kaféernas huvudstad utan Malin. Inga blåbärsbakelser har det heller, puckona. Men det blir ju ingen jättelång resa den här gången så i augusti hoppas jag att du är fikasugen igen!

2011-06-18 @ 04:44:12
Postat av: Martina

Handgjorda smycken till väldigt bra priser, ta en titt om något passar just dig/present eller för läsare.



Kramar Martina

http://stylebymartina.webblogg.se/

2011-06-19 @ 19:31:04
URL: http://stylebymartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0