20/6: Hej!

Oj va snabbt det gick. Helgen alltså. Men igår hade jag en toppendag. En sån där dag när jag bara slappade, låg ute på verandan och läste och läste och läste.. jätteskönt! Och jag säger det jag sagt förut, hur i hela friden kan Ozzy stå upp?? Medicinskt under, verkligen.

Nu ska jag sätta igång här och göra mina måsten och senare idag kommer jag lägga in bilder från vinprovningen jag var på! Jättemysigt var det. Men som sagt, det tar vi senare idag.

Ha de gött! Och hörrni, solen skiner här hos oss. Härligt de! Var ett tag sen..

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack så mycket. Ja, det halsbandet finns klart till salu, om du är intresserad av att beställa så hittar du info på min sida. =)



Kramar Martina

2011-06-20 @ 11:33:41
URL: http://stylebymartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0