21/3: Ont på nageln

Tjeena mannen!

Hehe... de är ju bara så härliga! Men varför vill de inte fortsätta med programmet? Hörde Herngren säga att de hade hållit på med detta i tre år nu så de var som trött på dessa karaktärer.
Men vi är ju inte trötta på dem, eller hur? Inte jag iaf. =)

Och vilket avslut det blev sen. Bröllop och allt! Och med Joey! Inte illa de inte =) Han var man ju nästan "kär" i en period. Å va lycklig jag var när jag var och såg den konserten med Europe i Sundsvall. Vilka minnen!

Helgen har flutit på bra, finväder hela tiden. Sånt gillas. Har bara haft det lugnt och skönt. Var till stan en sväng och fixade mera småsaker. Och känslan av att vilja handla kläder infann sej nu med. Finns ju så mycket fint, och billigt! Himla bra de. Em och Ta fick sej ett par snygga skor var oxå, och jag hade utan problem kunnat få med mej en hel hög själv. Men icke. Får bli en annan gång.

Jag hade tänkt dona på med att få garderoben vit i helgen, men det blev inget. Igår satt vi ute och myste vid husväggen ett par timmar. Va härligt det var! Satt och löste lite korsord och klurade på små spel i mobilen. Kvalitets tid. Sen kom pappsen hit en sväng så det blev en trevlig fika på verandan.

Tycker han kan ta med sej mamsen oxå och komma hit lite oftare =)





Haft en slapp dag här hemma igen. En sån där slapp dag så jag nästan blivit tokig innombords. Måste göra nåt. Imorrn blir det prommis. Basta! Sen en fika med nån villig?! Behövs!

E och jag satt och kollade på Top Model förut. Undrar ju varför modellerna måste se ut som spöken typ. Den ena fulare än den andra. Undrar varför det blivit så. Och att påstå: jamen de blir ju snygga på bild.. Jamen hallå, det blir väl de som ser betydligt bättre ut innan oxå.
Om man tittar långt tillbaka så var ju modeller personer som var jäkligt snygga. Tycker den tiden har passerat för länge sen. Ikväll gick nån å vann som såg hemsk ut. Verkligen. Tjejen som kom två var däremot jättefin. Ja ja..


Hm.. tycker ändå att många manliga modeller fortfarande är snygga.

Jag har kommit fram till (tror jag iaf) att jag inte ska ha förstärkta naglar längre. Känns som att det blir dyrt och jobbigt helt enkelt att fixa dem hela tiden. Växer ut så fort. Här ska ni få se vad som är nackdelen med det hela.



Tjusig utväxt va? Not! Och sen långfingrets nagel, huuur tunn som helst och ja, det är ju bara att klippa den, annars går den av själv. Och det gör ont uppepå oxå för att det har lossnat lite av min nagel. Huga.. ser inte kul ut det där inte. Och det är det inte heller.

Det är därför jag skriver "tror" jag ska vila mej från detta. Det är ju så himla svårt. Älskar känslan av fräsha naglar, som håller för tamejtusan vad som helst. Men det är ju det där med utväxt. Och om man får nån luft på kanterna. Men den som lever får se som sagt. Just nu är det vidrigt jobbigt iaf. (förutom de som har skyddet på sej, men ändå är nerklippta, förstås)

Jag hade tänkt börja salsa igen, lite mera på allvar. Men då gick ju min salsapartner och bröt benet. Det var väl ett himla sätt de oxå. Har just opererat sej. Knasigt värre. Vi får ta upp allt längre fram istället.

Min showpartner har ju oxå skadat sej, men jag har ingen aning om hur allt är just nu då hon inte har svarat mej. Hallå, hallå....??!

I söndags, ja igår alltså, (gud va det kändes länge sen plötsligt..hm..) slog vi till i finvädret och grillade här. Å va det var gott! Och lukten när man pysslar i ordning allt, underbart!  



Nu ska jag pallra mej iväg till sängen och inte starta ett till spel på mobilen.. har fastnat för nåt som heter Angry birds.. huga.. hahaha..!

Nattinatti på er alla!

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Vad roligt att du gillar den! Det värmer! :D

2011-03-22 @ 09:12:17
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hej :) kommentera gärna inte vanliga kommentarer i tävlingsinlägget tack :)



hm jadu jag var också trött på det eviga påfyllandet plus att jag bröt och tappade naglarna.. hade gjort dem regelbundet i 2 år så jag bestämde mig för att köpa en grejer så jag kunde göra det själv :p

gör typ ont ifingrarna av att se dina naglar :/

2011-03-25 @ 08:11:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: stephanie isabell

det där har precis hänt mina naglar också.. =/

2011-03-25 @ 13:55:41
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0