29/3: Rensat

Gick jättebra att jobba idag. Fullt upp och då går dagen fort. Men en hel del krångliga ärenden att ta tag i. Har varit så pigg oxå! Vilket är bra naturligtvis. Men konstigt då jag kliver upp så tidigt. Blev en lunch med kollegan Linda idag oxå. Himla trevligt! De gör vi om snart igen tycker jag! När jag precis hade kommit hem från jobbet, precis innanför dörren ja ja då ringer mobilen. -somnade, for till Ånge. Åhh.. va tröttsamt. Var bara till å hoppa in i bilen igen då. Suck. Men det går, måste ju. Men ibland känner jag mej som värsta curling mamman. Ikväll är det den manliga delen av familjen som styrt tv-kontrollen. (som att jag har den annars .. ) Det har varit fotboll och hockey för fulla muggar. Jag föredrar det senare. Kollade oxå en del och blev less då Luleå losade. Jag har rensat ur mitt kläskåp oxå, mycke som ska slängas, skönt! Men Suss, jag orkade inte måla ikväll ;) Nu har jag gjort mellanrum,små stycken här, men förmodligen är all text i en enda massa ändå, tyvärr. Nån som har tips på hur man slipper det vid mobil-bloggning? Nattinatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0