31/3: Sista mars-Guldhits insändare!

Men gaaah... jag har nu ränt runt här och försökt få ihop kläderna tills på lördag. Men jag hittar ju inget. Vet att jag lämnade det mesta där bakom scenen. Men nåt måste väl vara här nånstans oxå, eller..?? Kan inte leta mera nu, blir ju tokig. Bäst att göra nåt annat en stund för att skingra tankarna. Blogga tex! =)

Eftersom jag är uppfylld, ändå, av tankar på lördag nu så kommer här en insändare som en gäst har skrivit i Ljunganbladet, en "lokal" blaska. Jag blev så glad av att läsa detta, värmer verkligen!



Det var väl en bra insändare om våran show!?! Om ni nu blev sugen att kolla så måste ni skynda skynda.. Vi kör nu på lördag och sen den 7 maj. Thats it liksom! For now...iaf.

Nu måste jag slänga mej i bilen och hämta dotra och sen försöööka släppa kläd-letar-tankarna ett tag. Sova blir bättre. Och slänga ett öga på den nu grundmålade garderoben! Och jag slapp måla nu för det har U fixat med när jag jobbet, tack tack!!
Så här såg den ut innan.



Bild kommer när allt är klart! Kommer bli jättebra!

Men hejsvejs nu då så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0