Från tv-soffn

Hejsan! Har haft en skön dag av ledighet som började med att jag vaknade före åtta i morse. U skulle upp och hjälpa en vän med bilkrångel. Han går upp på övervåningen. Jag ligger kvar och vill somna om. Man vem kommer då om inte Baggis som tycker JAG ska gå upp och släppa ut honom. Inte U som redan är uppe. Nej det går ju inte. Morr.. Men när det var gjort så kunde jag somna om igen, skönt! Em och jag har slappat, spelat dataspel och haft det skönt. Och efter godisinköp så är hon nu hos pappren med sin pojkvän. Trevligt för dem! Tankade bilen när jag var i Ånge förut oxå. Fy attan va dyrt det är. Men vad gör man. Bor man här så kan man knappast vara utan bilen. Gjorde god middag igår med fläskfilé gryta och ananaspaj till efterrätt. Smaskens var det! Tog en bit paj till kaffet ute på verandan förut idag. Var så varmt och skönt. Härligt! Idag blev det korvstroganof till middag. Länge sen nu. När jag står där och rör så ska U pressa i vitlök och rätt som det är så sprätter det iväg vitlök rakt in i mitt öga. Fy fasiken va ont det gjorde. Huva. Gör inte om det hörrni. :( Sitter och kollar på tv nu och lyssnar på vår eländiga kamin som låter illa. Vill ha en ny.. Kramen på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu är vinnaren dragen i den Hoof Store-tävling som du deltagit i, va det kanske du som vann ?

Om inte så testa lyckan i den nya tävling som pågår just nu

http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment



Kram & Lycka till !

2011-03-11 @ 16:16:24
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0