19/11: Så..

Så mycket bättre har vi just avnjutit här i soffan. Härligt program tycker jag. Och Tomas Ledin är ju bara så bra!

Kände redan i morse att jag var sugen att baka nåt, så efter att ha suttit och skrivit i de fyra böckerna så blev det en Knivsta-kaka. Jättegott!

Sen till middag så gjorde vi kotletter i ugnen. Jättelätt och supergott! Fick receptet av en kollega, tack för det :-)

Gillar när man får god middag utan minsta ansträngning. :-)

Em körde igång vårat Zumba spel här ikväll oxå så jag hängde på och tränade en del. Hur kul som helst! Kan verkligen rekommendera det spelet, men det har jag sagt förut till er. Vill ni ha ett härligt träningspass till glad musik, så skaffa spelet!

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0