5/11: Slapparlördag.

Hejsan!
Har strukit gardiner och insåg sen att jag behöver ett par panelhängare till. Suck. Allt är ju stängt idag. Typiskt. Men det får bli klart en annan dag.

Har haft en lugn dag. Mysmorron, perfekt! Sen gofrulle på det. Toppen! Sen har jag bara tagit det lugnt. Pulat på med lite ditt och datt. Och nu har jag ju just lagt in del 2 av min berättelse oxå. Hoppas ni gillar den!

Lyssnar på bra musik här nu, och kollar lite smått när Em fixar o donar för att bli redo för party. Hon ser inte ut som vanliga lilla lillan nu inte ;)
Hon är skitsnygg i sin utstyrsel. Kul! Var väldigt länge sen man klädde ut sej nu. Lite synd, för det är ju väldigt skoj när man gör det.

Nu måste jag fixa nåt att äta här och sen skjutsa henne.
Men ha det så gott hörrni!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0