Oj oj..

Va mycket det är att dona med. Men ändå är den mesta känslan nu lite förkylningssymtom.. Icke bra. Men men, lite sol på det här så ska det bli tipp topp.
Fågelmat, kattmat o fiskmat-check! Alla dessa sötingar till djur :-)

Vi blir 5 av 6 i familjen som beger oss mot Thailand. Synd men sant.
Längtar som tusan nu att komma fram. Det blir ju en lååång resa först, som börjar inatt med tåg till Arlanda. Visst låter det härligt?!

Sitter o fikar nu samtidigt som vi kollar boende tills vi kommer fram. Spännande! Hittat hotell för 24000:- för en natt. Men jiiiises.. Vem betalar sånt pris, för att sova? Galet. Men det finns ju annat oxå.

Håller tummarna för att det går finfint för mina kära kollegor som får ta över mina sysslor på jobbet nu oxå. Jag tänkte ju som sagt sluta tidigt idag men så blev det inte. Skönt ändå att jag hann göra det jag skulle. Tänker härmed lämna alla jobbtankar tills jag är back at the place :) 

Kommer givetvis uppdatera min blogg så ni alla kan följa med oss till Thailand! Häng med! 
Kramen på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0