12/10: Svårt

Fullt upp på jobbet idag med. Just nu känns det som det aldrig kommer bli lugnt igen. Lite väl jobbigt faktiskt.

Men tur är väl att man har härliga arbetskamrater. Idag på eftermiddagsfikat så skrattade jag så jag nästan fick kramp i magen. Ett sånt där härligt skratt som gör att tårarna bara sprutar. Och allt bara pga tjock-tv ;-)

Em & Ta fixade middagen idag. Skönt! Jag bytte om till träningskläder och plockade in kläder i garderoben medans. Herregud va mycke jag skulle kunna hiva iväg igen.

Var på aerobic och svettades som en tok. Kan säga att det kändes i min kropp att jag 'plågade' den igår. Men kul var det!

Har fikat och kikat på Arge snickaren. Tycker inte han är 'arg' utan mera en väldigt bra man som får människor att vakna upp och förstå saker. Tyckte så synd om familjen det handlade om ikväll. Både hon och han vill så mycket och ändå funkar det inte, för att en är konflikträdd och den andra kontrollerande. Hoppas det löste sej bra för dem till slut. Jobbigt att se deras kämpande.

Nu Greys anatomy. Himla bra program. Trött som en tok är jag oxå så sängen lockar.
Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0