Bättre!

Sitter i gosoffan och kollar på Robinson. Var ju till duktiga kiropraktorn Lena tidigare och rackarns va det sprakade. Och hon masserade rätt bra efter. Gjorde svinont men direkt efter så kändes det underbart. Och det var precis samma låsning jag hade sist jag var till henne.

Kommer nog aldrig bli av med detta helt men hoppas så kunna hålla detta på lagom nivå. Jäkligt jobbigt att ha ont.

Skjutsade Em till en 'date' förut. ;) Hon är på bio nu. Hoppas hon har det trevligt. Vill oxå gå på bio, men var inte välkommen med. Konstigt.. :)

Träningen igår var jättebra! Herregud va slut jag var efteråt. Körde verkligen slut på mej. Skönt de! Men önskar jag hade bättre kondition.

Och önskar jag kunde äta soppor nu och gå ner minst åtta kilo, på en vecka! Men istället åt jag massa god mat på Mittis idag. (och beröm till dem! Våra kursledare idag hade aldrig varit med om så bra salladsbuffé och så många rätter att välja mellan. Bra där Mittlandia! )

Och sen blev det winerbröd till kaffet på eftermiddagen. Mums va gott, men ack så föör mycket kalorier.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0