14/9: Hemlisen!

Hejsan! Sitter i soffan och har intagit hörnet där nätet är någorlunda här nere. Har varit på träning, aerobic! Jättekul! Och vilken energikick jag får av det. Så härligt! Fick höra favvo-låten oxå: moves like Jagger! :) Ska jag berätta nu då?! Hihi... Jo det är ju så att jag haft en dröm om att få resa till Thailand under väldigt många år. Och kring förra julen så talade jag med U om att jag ville göra nåt med alla kidsen, en resa tillsammans, innan alla slutar skolor och får jobb här och där. Vi kollade på resor då över julen men priserna är ju galet höga då. Sen har tiden bara gått. Men nu började tankarna gå igen och i söndags var vi in o snackade med en kille på en resebyrå och det fanns platser till just Thailand till pris vi tycker är ok. Så nu..... JA, det kommer bli av! (om inget tok inträffar) Man ska inte ropa hej förrän allt är betalt. Känns så kul att få uppleva ett helt nytt ställe och visa kidsen något annat. Så himla skoj! Så nu längtar jag efter god mat, härliga stränder och roliga upplevelser i början på december. :) Och Em & Ta får fira sina födelsedagar där oxå, inte helt fel! Måste sova här nu. Jobbar bara en stund imorrn för den ska vi på massage hos en Thailändsk kvinna. Passande va!? Lär göra ont då min himla nacke krånglar. Nattinatt från glad M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0