20/9: Wordfeud

Hejsan! Har ni testat det spelet? Jag har, och är fast. Tycker det är skoj med ord! Nån som vill spela med mej kanske?! Igår var jag ju på salsa i Sundsvall. Hur kul som helst! Våra lärare Hector & Lina är toppen. Men känner nog att jag skulle vilja att det gick lite fortare fram. Mem men.. Och saknar två stycken grabbs där. Ena ont i benet och den andra.. vet inte var du är F? Blev ett rejält pass iaf och jag svettades som en tok på slutet. Sämst är ju att sätta sej i bilen och köra hem sen. Man vill ju bara in i duschen. Men lillans sms om god röra i kylen fick resan att gå bra. Och mums vilken god macka jag fick sen. :) Tidig morron var det idag och det blir det imorrn med. Går det med. Men är extra trött efter träning. Idag har U fixat klart i stort sett allt här ute oxå. Blir så himla fint och vi är så nöjda med det vi gjort. Bild i morrn! Ska berätta om en bra bok oxå. Men nu blir det hopp i säng här. Och... hålla mina tummar hårt ;) Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag vill WFa med dig, Cillabarilla. :))

2011-09-21 @ 00:27:17
Postat av: fredde

fråga emelie om hon tycker det är kul ;)

2011-09-21 @ 00:57:27
Postat av: Sara

Jaa, det var jätteroligt! :)

2011-09-21 @ 11:21:05
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Vill du läsa en annorlunda blogg? kika då in till mig ;) En blogg som är emot kroppsideal, en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)

2011-09-21 @ 11:42:34
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: M*

Trevlig kväll!

2011-09-21 @ 19:49:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0