22/9: Inlägg två.

Hello readers!
Har ätit god middag med älgkött som legat i marinad och potatisgratäng till. Mums tyckte vi. Sen ett glas rött till oxå. Smaskens! U hade beställt något han läst skulle vara bra, och japp, det var det. Det kan rekommenderas och det heter:

Sen har vi nu äntligen beställt skal till våra mobiler Em & jag. Så nu längtar vi minsann. Så är det alltid för mej. Jag kan drösa länge med att beställa eller boka saker,men sen när det är gjort så vill jag direkt. :) Inte hålla på och vänta massa dagar.

Här är vi med "päronen" när vi grillade och sen åt superkräftor, lite till special-efterrätt! Och vilka kräftor sen!!!




Sa jag att jag älskar kräftor?


Måste ju visa er en bild på markplanet oxå, så klart. Så här kommer det.

Som sagt, lite fix kvar men å.. så glada vi är för detta! Bra gjort av oss!!

Så här glad och lycklig ser man ut direkt efter ett svettigt pass aerobic!
Tummen upp!


Nu tänker jag gå en våning ner och kika lite på tv här. Hoppas ni oxå har en mysig torsdagskväll i regnvädret.
Och.. imorrn är det freeedag!


Kommentarer
Postat av: sofia

sv; det är det också! ja det tycker jag, underbart med pool kan jag lova :)

detsamma!

/Sofia

2011-09-22 @ 21:34:44
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0