27/9: Mörkt.

Det är väldigt mörkt ute. Och kallt. Men det är ju ok när dagarna är sköna. Och än har jag inte behövt skrapat rutorna på bilen på morronen, tack o lov.

Har kollat på kläder på nätet ikväll. Blir lite sugen att beställa lite nytt till höstgarderoben. Springer ju mest runt i mjuka träningskläder och stortrivs. Men vill ha fina vardagskläder. Oxå. :)

Sen har jag suttit och skrivit ner massa recept. Litet pyssel jag håller på med. Hoppas det uppskattas sen.. ;) Men jag får ju skrivkramp direkt nästan. Märks att jag knappt skriver med vanlig penna längre. Allt sköts ju vanligen via datan. Men i detta fallet vill jag skriva själv. Mera personligt då.

Såg ni oxå mardröms-mamman på Hollywood-fruarna igår? Jag höll på att smälla av när hon gick an med stackars lilla flickan Erika. Fy.. vidrig morsa rent ut sagt. Läste Pernilla Wahlgrens blogg och hennes inlägg om programmet och detta var jättebra.

Nu måste jag sova här. Tidig morron imorrn och verkligen fullt upp på jobbet.
Så...

Nattinatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0