28/9: Jag vill..

..resa iväg nu på en gång. Sjukt trött efter en dag med galet mycke jobb. Kul är det att folk ringer och att ha kontakten med alla är roligt. Men att alla ska ringa samtidigt.. Och nu har jag massor av pappersarbete att utföra imorrn. Och mail. Men som jag brukar säga, det får gå. Bara att kämpa på.

Imorse vaknade jag av Em som ropade på mej. Yrvaken undrade jag varför klockan inte ringt. Visade sej att trötta jag igår kväll satt tisdag som väckningsdag. Stämde ju inte riktigt då. Ska bli riktigt ikväll. :)

Hon lurade och skrämde mej rejält idag oxå. Hon har blivit biten i fingret av en kompis råtta. Läskigt-ja! Men allt verkar gå bra. Men hon ringde mej på jobbet och sa att hon satt på akuten. Jag blev jätterädd. Hon sa att fingret blivit alldeles blått fort. Kände paniken.. Men sen sa hon att hon bara skojade. Tokungen där!

Em hade riktig rejäl blodförgiftning när hon var liten. Av ett litet sår på hälen. Så det vill vi inte uppleva igen. Nånsin!

Lunchade med kollega Linda idag oxå, alltid lika trevligt! Och hennes lilla bebis var oxå med, så klart. Minns va skönt det var att vara ute och promma med barnvagnen. Och sen vara ute och leka, upptäcka världen med de små liven. Huga.. Tiden har rusat. Nu är alla här så stora. Med allt vad det innebär.

Nu är det dags för Idol här. Kollar du på det? Nån favorit?
Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0