29/9: Om två..

..månader prick flyger vi iväg till Thailand! Sa jag att jag längtar?! :-)

Idag har det varit helt otroligt varmt. 19 grader och oktober står och knackar på dörren. Härligt de! Vi satt ute idag på lunchen, U, Ti o jag och mumsade på baugett med smaskig röra som Em gjorde igår kväll. Solen bara stekte i ryggen på mej.

Skrot... nu ändrar jag lite här i det skickade inlägget.
Hade ju skrivit en hel del. Förkortar det med: längtan till Thailand, mycket jobb, trött så jag skippade favvo-passet, rå-om-varann- tid med dotra <3, och ja.. minns inte mera nu. Suck. 

Hoppas det rättar till sej framöver, annart är ju mobil-blogg inge bra ändå. 
Nattinatt på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0