1/4: April april..

Igår glitter o show, idag raggsockar o mys i Ziperallen :) Vad vore livet utan kontraster?!

Gick bra igår för oss alla och vilken härlig publik! Tack till er!!

U och Ti hade en far & son-kväll och hade trevligt där under tre-rätters o underhållningen. Kul att höra att Ti uppskattade allt så mycket :-)

En välbehövlig dusch inatt när vi kom hem o sen hämta Em. Det hade gått jättebra igår när hon jobbade. Härligt att höra! Och ja, lite trött i benen då efteråt ;)

Själv känns det som om jag gått en match i Gladiatorernas gatuloppet, lite sleten då. Men även väldigt peppad då det igår backstages gjordes både 'plankan' och armhävningar av två i gänget. Starkt jobbat!

Tänker fortsätta ta det lugnt idag och bara vara.
Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan söt!

såg inte din kommentar förrän nu då jag har bytt blogg så svaret är NEJ jag har inte slutat blogga, jag har en ny blogg. ;-)

2012-04-01 @ 21:00:01
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0