15/4: Fjäll

Ja idag har vi njutit av härliga luften i fjällen. Tog en tur till Klövsjö och hälsade på goda vännerna Robin o Helena och deras fyra härliga småttingar.

Det blev ingen skidåkning men väl en skön prommis och sen god mat och massa surr i stugan. Mysigt!
Inte ville vi fara hem inte, men man måste ju när jobbet står på.

Fick se att min blogg låg som en app på en viss iphone oxå. Häftigt! Jag har ju andras bloggar på min lur, men lite speciellt att se min egen på någon annans :-) Skoj!

Nu har jag nyss hämtat dotra från tåget oxå efter hennes helg i storstaden. Allt hade gått bra med barnvakteriet och nästa tripp ner dit vill jag oxå följa med på. :)

Stort Grattis säger jag till Takida oxå! Går bra för Ånge-grabbsen ;-)

Bilder från idag kommer imorgon. Och ni måste ju oxå få se de schnygga skorna jag köpte igår! Love them!

Ögonen trötta=nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

2012-04-16 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0