3/4: Gomorron!

Pigg? Nä. Men helt ok. Stormsteg mot helg, gillas!!
Blev myskväll med ananas och apelsinbitar doppade i smält choklad blandat med gräddfil. Till serien 30grader.. Gott!

Tur var det att jag stack ut o prommade en sväng efter middagen, duktigt Malin!

Men den serien alltså, ser ni den? Jag gillar den, trots allt elände som händer o sker i den. Och vilket slut igår... Längtar tills nästa, och det sista avsnittet.

Håller tummarna idag!
Återkommer om vad.

Fick ett av de två paren skor jag beställde från Jobi igår oxå, jättesköna. :-)

Gomorron!

 


Kommentarer
Postat av: Fisso

30 grader...... Är en av dom bästa Svenska seriens på väldigt väldigt länge! Äntligen en serie med lite bett i som ändå är jävligt rolig i all tragik! Många står väldigt bra rollprestationer.

2012-04-03 @ 07:45:42
URL: http://www.fissosblogg.blogspot.se
Postat av: Linda Lundh

Att den serien är bra. Tycker det är bland den bästa svenska serien jag sett :)

Jag hjälper dig att hålla tummarna....hoppas det är för någonting bra ;) Kramen

2012-04-03 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0