5/4: Glad Påsk!

Ja Glad Påsk på er alla fina läsare!
Har ni tagit kvasten till Blåkulla eller är ni kvar på backen?!

Jag är kvar här och har njutit av lediga dagen. Varit på systemet tidigare och sen affären. Rätt mycke folk på båda ställena om man säger så.

Här har U, Em, Ti och jag nyss ätit god middag, som idag bestod av laxsoppa. Mums!
Jag brukar vanligtvis rynka lite på näsan åt just soppa men har bestämt mej för att prova lite recept och detta var mums!

Det skulle vara torsk men vi tog lax istället, godare tycker vi. Sen är det saffran som liksom 'gör' soppan. Och räkor och crème fraîche till.
Hittade receptet via Pernilla Wahlgrens blogg. Tack för det!
Vill ni ha receptet?

Här kommer de bilder jag nämnde från min tid på Fuji fotolab. Så länge sen nu. Önskar jag kunde få komma tillbaka till då, bara för en dag eller två.

Står och kör en 'ultima' maskin som skarvar ihop filmrullarna. Och på den andra bilden 'sätter jag film'. :-)
Nån som känner igen sej tro?!

Nu blir det hockey på tv, mys i soffan och ett glas vitt.

Glad Påsk!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-07 @ 15:10:40
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0