15/8-12: igen!

Härlig kväll. Igen. Solen och värmen har visat sej. Skönt de!

Igår efter jobbet skyndade jag att 'hoppa i' bikinin och lägga mej i solstolen en stund. Härligt! Man passar ju på. Sen blev det grillning senare med la familija. Trevligt!

Och nu ikväll tog jag spåret igen, duktigt Malin! :-) Gick jättebra! Em tränade oxå samtidigt. Hon har hunnit jobbat oxå idag. Men nu här efter dusch och goood middag, plus ett glas rosé så har jag väldigt ont i benhinnorna.

Vad är det för dumheter? De får väl inte göra ont nu heller när det känns så bra att träna. Dumt! Men det får bli prommis då, utan jogg nästa gång.

Imorrn ska jag kolla upp en kurs jag vill gå. Eller utbildning, har med dans att göra. Vi får väl se! ;)

Sussa sött mina fina läsare och hoppas ni oxå fått njuta av varmare väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0