26/8-12: helg

Härlig helg som lider mot sitt slut. Känns ju lite trist. Men det regnar nu och verkar ska göra det ett tag till i veckan så va tusan, lika bra att jobba liksom.

I lördags var det Lys-kväll. Så fint med alla ljus kring Ljungan. Tyvärr missade vi uppträdandet där men det var ändå trevligt.

Em jobbade riktigt sent och jag for o hämtade hem henne och Ta mitt i natta. Hann somna djupt i soffan innan. Kände mej helt vimmelkantig när jag skulle iväg. Men det gick :) Såg en fin räv som satte sej stilla på vägen och tittade på mej.

I fredags kväll tog jag en sväng i elljusspåret oxå. Blev en ovanlig sväng eftersom jag mötte en ko där på slutet. En ko! Lös i spåret. Inte varje dag.

Stackars..kände jag, djurvän som jag är. Den ville säkert inte vara där själv utan sin flock.

Igår på dan var det dags för bröllopsfotografering för min del. Det är ju hur trevligt som helst. Få vara med om ett par, som har bland se viktigaste dagarna i sina liv, och få föreviga det. Underbart!

De var så vackra och jag har massor av fina bilder :)

Fullt upp med redigering nu. Tar sin tid.

Har även hunnit med att plocka hallon, med hjälp av Em och Ta. Tack för det! :) Kul att plocka när det är stora bär vilket vi hittade. Har ätit glass och hallon nu ikväll. Mums de!

Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0