3/8-12: semester

Vi känner verkligen att vi har semester nu. Så skönt! Har varit hos bästaste Helena & Robin och bara myst från morron till kväll. Tusen Tack fina ni för härlig semester-tid tillsammans med er!! ❤ Idag har jag kunnat njuta av sol och värme, igen. Och idag, hela dagen. Så skönt. Barnen har badat och haft skoj i poolen. Jag pallade inte hoppa i :-) Vi tog en sväng in till stan och kikade in till Limtorget. Gamla boningshus som fått blivit bevarade. Så fint! Kikade in i ett gammalt stall oxå, fick genast känslan av att vara på gården hos min farmor och farfar. Saknar dem... Nu sitter vi i bilen igen på väg mot Stockholm. Mot nya äventyr. :-) Här lite bilder från dagen och från min tur upp..och ner...från fina trädkojan. Gissa om jag tänkte på läskiga fästingar när jag kommit ner igen.. :-( Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0