1/2: Bra!

Jag var till tandläkaren idag och det var det snabbaste besöket nånsin tror jag. Lika glad var jag för det. Är ju inget roligt ställe att vara på. Och...Tjoho..jag hade inga hål!

Lycklig tjej! Lite fattigare bara, kostar ju en del ändå, bara undersökningen.

Min 'lilla' blondie är nu brunett oxå. Fint, men jag känner ju knappt igen henne. :-)

Jag fick frågan om var jag hittat de fina klänningarna jag visade igår, av en bloggläsare idag. Självklart ska jag tala om det. Ni hittar dem på fyndiq.se och om ni går in på rockabilly-klänningar. Mycke fint!

Mumsade god middag här oxå. Det blev pasta, kyckling, bladspenat och soltorkade tomater. Mumsigt värre!

Nu blir det nattinatt så sussa sött!
(fy..har inte gjort det jag skulle ikväll heller. Får ta tag i det imorrn.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0