15/2: mitt i veckan

Jag är less på förkylningar nu. Vet att många håller med mej. Fy attan...täppt i näsan, en hals som verkligen känns och bihålor som ställer till med känslan av ett huvud som är dubbelt så stort.

Så dagens diss: förkylningar.

Lite piggare blev jag allt av att komma hem igår till blommor från käre sambon och present av dotra! TACK! (och jag hade oxå köpt blommor o liten gåva till dem där hemma så klart)
Lite gör så mycket!
Hade du en trevlig hjärtansdag?

Sen hade både U och jag köpt semlor oxå så nu finns det några..

Har blivit tidiga kvällar nu. Orkar inte annat. Och sömn ska ju vara bästa medicinen.

Nu kickar vi igång den här dagen!
Go morron!


Kommentarer
Postat av: Karin

>Ja. precis! Jag lägger både krossade polkagrisar i smeten och sedan någon eller några hela ovanpå! (:

2012-02-15 @ 10:15:27
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Åh jag vet inte vad som inte funkar, det går bara inte publicera på mobilen. Jäkligt skumt.



Kan du inte visa lammbilden på bloggen?



kram

2012-02-15 @ 17:58:18
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0