17/2: 1, 2, 3..

Färg, golv o tavla. Så känns dagen :-)

Bra trött nu. Så här tidigt på fredagsmys-kvällen. Men tidig morron innebär ju oftast tidig kväll oxå. Ska bli såå skönt att vakna av mej själv imorrn, utan väckarklockan.

Flexade hem vid lunch. Fixat golv, laminat till toppenpris. Sen stooor tavla.. Blev lite meck för att få hem den, men skam den som ger sej.

Em har tränat för fullt! Hon har verkligen kommit igång. Härligt! Till veckan är jag frisk igen, har jag bestämt, så jag kan/orkar träna igen.

Suck.. velar så med detta ang hårfärgen. Är inte riktigt jag att vara så här mörk. Får se om det slängs i en ljusare nyans, och hoppas på det bästa. :-) Om jag vågar ;)

Nu hoppar jag isäng här så nattinatt på er readers!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0