20/2: Ny vecka..

...nya möjligheter!
Så är det ju. Måsten, så klart, men oxå tid att ta tag i det vi skippade förra veckan. För mej ligger träning och 'slängning' närmast i tankarna.

Började rensa min sekretär igår och oj va mycket papper jag hade liggandes som jag verkligen inte behöver nu. Kan säga oxå att jag inte använder den nu, just för att den är sprängfylld med..skrot.

Förkylningen är bättre så imorrn minsann! Kul!

En stor stjärna har lämnat oss oxå. Det var väl knappast undgått någon?
Jag tycker det är så tragiskt att det behöver hända. Så onödigt. Jäkla droger säger jag bara.

Såg lite av minnesprogrammet, och ja kände liten tår.

Kidsen tycker inte synd om henne. De anser att hon får skylla sej själv, just för hon höll på med drogerna.
Kanske jag ska tänka mera så oxå..

Men..tragiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0