21/2: Yes!

Sitter nu helt slut, men nyduschad o go i Ziperallen och myser i soffan. Blev aerobic och det kändes riktigt bra. Var lite orolig att jag inte skulle palla med, pga förkylningen som jag dragits med. Men bättre än förväntat, skönt de!

Och nyss mumsat semla oxå, så gott! Den andra idag, då vi fick en till eftermiddagskaffet på jobbet oxå.

Så ja, tur jag tränade ;-)

Till helgen är det show igen. Blir skoj de! Men samtidigt känns det jobbigt då jag känner mej FÖR otränad. Men men..

Googlade på ordet Guldhits förut och då kom vår inledningsbugg fram plus två tidigare blogginlägg om vår show. Kolla gärna!!

Kom hem idag på lunchen och då hade U redan lagt in klickgolvet i Em rum oxå. Snabbt går det! Blir så fint!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0