2/2: Brr..

Go'morron!
Fast mer kall än go tycker jag. Och tidig. Men morron ska väl va tidigt. Eller? Ja jag vill iaf hellre ha min morron kring nio eller nåt. Inte innan.
Men men..

Eftersom jag slöade bort kvällen igår så vill jag bara 'sätta tänderna i' massa nu, hemma. Får vänta några timmar till. Men sen så!

Gillar ni apelsiner och mandariner? Det gör jag. Och speciellt nu på den rätta årstiden. Har just mumsat en mandarin här. Lite extra c-vitamin borde göra gott.

Tar lite tid för mej att skala bara. Är en sån knåpare som måste bort med det äckliga vita innan jag kan äta. Fattar inte att inte alla gör så. Vem vill egentligen äta det? Bläk säger jag.

Go' morron på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0