5/2: Bio!

En gång i Phuket!
Så himla skoj film! Kan verkligen rekommendera den, om ni inte sett den ännu. Peter Magnusson och David Helenius är klockren tillsammans. Kul sätt att avsluta helgen på.

Väl hemma blev det fruktsallad och lite glass. Vi behövde få i oss massa vitaminer. Eländiga förkylningskänsla.

Jag har bokat nu! Sista helgen i maj. Då blir det Åre! Vad har jag gjort... Blir att få igång min kondis annars svimmar jag väl direkt där.

Det är ett workout-convent över helgen med massa roliga, tuffa, inspirerande pass. Längtar! Var hundra år sen jag var på nåt sånt känns det som. Och då tränade jag hela tiden typ..

Nattinatt kära readers!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0