10/1: datum

Att det ska krångla så att skriva datum. Idag har jag skrivit september flera gånger. Så här: 10/9..voffor då då?

Sitter trött i soffan nu under filten. Tror Humlan vill gå ut. Sitter uppe i fönstret och tittar ut. Japp, det ville hon. Ute nu.

Annars får man nästan tvinga katterna ut när det är mer än tio grader kallt ute. Och nu är det fjorton. Brr..

Ta o jag fixade middagen åt oss och Em idag. Jättegod köttfärssås och spagetti blev det. Länge sen nu och jag åt alldeles för mycket. Klockan blev oxå alldeles för mycket för att hinna till aerobicen. Skrot.

Vi pratade massa recept idag på jobbet så har jag tur kanske jag får nåt bra sopp-recept att testa i helgen.

Gääsp.. Blir sängen snart. Tänkte lägga mej tidigt igår. Men Ems trevliga vän A var här och hälsade på så vi satt o surrade länge allihopa. Trevligt de! Och jag säger då bara det, skalbaggar är värst ;-)

Meen.. Vet ni vilken reklam jag bara avskyr nu? Jo den som Siba kör med. Bläken. Vad är grejen liksom? Ska det vara roligt eller bara väldigt dåligt? Nån som vet kanske?!

Nu blir det nattinatt för Malin.
Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0