14/1: Dans!

Vilket vackert väder! Härliga vinter!

Har just läst nåt vidrigt. En mamma som hetsar sin sjuåriga dotter med plastikkirurgi. Bra eller...?

Det är ju helt galet. Stackars lilla flicka som måste växa upp och känna, redan nu, att hon inte duger. Att inte ens hennes egen mamma tycker att hon duger. Galet!

Mamman hade gett henne ett presentkort på bröstförstoring i 6års present. Och nu på 7års dagen fick hon ett nytt presentkort, på fettsugning.

Hon ansåg att det var en investering. Minst lika bra som att spara pengar till annat åt sin dotter.

Och mamman ville själv se ut som Barbie..

Tycker dottern ska få växa upp med andra ideal jag.

Eller ska jag känna mej dum som inte gett såna presenter till kidsen här kanske. Oj oj.. jag får väl fixa det till nästa jul, eller nåt.... ;-)

Ikväll står det dans på schemat! Ska bli så skoj! Hoppas jag. Var ju så länge sen. Minns jag hur man gör? Får jag dansa med nån tro? Och vad ska jag ta på mej? Dessa funderingar :-)

Idag bjussar jag på bilder på vår Gizmo!

Ha de gött!

 


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

har skrivit fem bästa sätten att tjäna pengar på att blogga här:



http://eemma.se/2012/january/top-5-basta-satt-att-tjana-pengar-pa-sin-blo.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar riktigt bra tips ;)

2012-01-14 @ 21:16:16
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0