17/1: jaha..

Är ju inte skoj att slita sej ur sängen tidigt på morgonen. Det är ju då den är som skönast.

Tror Humlan sovit på min mage hela natten, och det känns. Jag rör mej knappt när katterna är där. Som när småbarn var i sängen. Man ligger som en krok själv :-)

Seg nu men hoppas att jag ska vara fylld av endorfiner efter härligt pass ikväll. ;-)

Såg ni förresten programmet igår? Om mammorna. Eller barnmisshandlarna. För det kan man kalla dem tycker jag. Hemska bruttor som påstår att kidsen vill detta, är intresserade och bla bla bla... Men herregud.. sätt upp en studio och plåta dessa morsor tills de blir nöjda.

Och låt barnen vara små bra mycket längre.
Gud.. raka benen på en sjuåring. Suck!

Go'morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0