18/1: Nya!

Var ju i stan förut. Det var utvecklingssamtal för dotra på hennes skola. Så jag flexade tidigare och hennes papps hämtade upp mej så vi for mot staden.

Och som vanligt på dessa hemska stunder fick vi igen veta att det är skit med allt...

Näe, verkligen inte! Tänk om det skulle vara så. Huga, hemska tanke.
Allt var bara bra! Lite mer jädrar anamma och beslutsamhet bara som behövs. Och så tag tag i matten.
Sorry gumman, att du fått min tröga hjärna när det handlar om det ämnet.

Gick å lunchade kebab tillsammans, spenderade tid hos optikern. Trevlig dag! Så himla skönt att vi kan umgås, alla tre!

Sen när jag kom hem inser jag att jag inte kollat posten. Och där låg de! Mina nya glasögon! Toppen! Snabbt gick det!
Så nu: bye bye till mina svarta, som knappt är svarta längre och welcome till mina nya guldiga!

Va tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0