26/1: Dance central!

Go kväll på er!
Ska bli tidig kväll för mej. Skönt. Har jobbat på som sjutton idag på jobbet. Känns så bra när man får extra mycket gjort. Hoppas jag känner så imorgon med så jag kan sluta i bra tid.
Vill ju hem till fredagsmys!

Direkt efter jobbet idag fick det bli ett träningspass här. Körde lite dans till Kinect-spelet Dance central. Så himla kul! Sagt det förut och gör det igen: gillar du att dansa så köp detta! Perfekt!

Sen har jag kollat på 50-tals klänningar. Ska hitta en att ha i showen jag är med i. Och japp, tror bestämt jag hittat en fin nu. En röd! Många har ju lagt en röst på den ;)
Visst är den snygg?!

Nu lite fika, sen hopp i säng med mej!
Sussa sött så ses vi imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0