4/1: Ovant

Ja det är ovant att skriva januari tycker jag. Men vi är ju faktiskt där :-)

Tittade på tv till sent igår kväll, fast jag inte skulle.. Och strömmen försvann inatt hemma hos oss och var inte tillbaka imorse heller.

Jag ska inte klaga, men tyckte det var bökigt direkt där. Ljus tändes och sen gick jag runt med mobilen o lyste. Bläk
Så nu hoppas jag verkligen att det inte ska bli en strömlös helg för oss. Usch va jobbigt..

Skaffat en ny rolig fotoapp oxå. Så nu kan jag lägga in text i bilderna direkt. Tänk va mycket man kan göra nu. Annat än på den analoga tiden det, när man fick vänta för att se sina bilder och sen inte kunna göra nåt med dem nästan.

Ett prov på appen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0