11/7-12: ser solen!

Jobbat på som attan idag. Tur vi har extra hjälp. Behövligt! Till slut gick ögonen i kors på mej av alla siffror. Har fortfarande den där irriterande nervryckningen i ögat. Sjukt jobbigt. Måste ju gå till läkaren med detta snart. Vi har oljat in pallkragarna ikväll. Dags att de kommer på plats riktigt nu. Herregud..mitt i sommarn ju. Härlig prommis blev det igår. Och jag såg till att njuta av alla fina blommor och doft och smak av smultron. DET är sommar det :) Nu lite tv och sen sova. Men.. Solen skiner ju nu. Jag ser massor av blå himmel! Underbart! Kanske inte väljer tv'n ändå. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gud vad gott med smultron. Spar några till mig. :)

Svar: Jaaa.. mumsigt är det! Kom hem nån gång da ;) Kramisar!
Malin Edlund

2012-07-11 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0