13/6-12: ost

Nu är jag så där vansinnigt trött igen. Borde ju sovit för ett tag sen men har suttit i soffan med U och Em och mumsat ost & kex till en film.

Har hittat en favvo-ost, Marquis heter den. Så himla god! Mild men ändå mycket smak. Möms de!

Köpte svenska jordgubbar idag, och ja, längtar tills vi får egna. Doften, färgen och smaaaken!

Hunnit klippa fadern ikväll oxå. Han var lite väl långhårig nu. Bra blev det! Och sen visade jag dem klippet om paret som stötte på björnen. Vet ni vilket jag menar?

Om inte, kolla in på Aftonbladet.se och scrolla er ner på sidan. Ni lär hitta det. Jag har skrattar SÅ gott åt det flera gå ger idag. :-)

Ta och M har kommit fram till Gotland nu oxå. Härligt de! Skönt att höra att resan gick bra, då hon lätt känner av åksjuka.

Det var varmt och härligt där, blir ju inte mindre sugen att fara iväg då inte. Längtar så tills det är dags! Blir skoj att höra vad de tycker om allt sen. ;)

Nu måste jag sova, sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Åh så gott med jordgubbar! :)

2012-06-15 @ 15:38:30
URL: http://brunan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0