15/6-12: lugnt

Alldeles stilla ute. Fint! Bara nån mc och lite fågelkvitter jag hör på håll. Mysig fredag!

Just ätit middag med bästaste U här ute på vår lovely veranda. Det blev broccoligratäng med keso och lök. Mums va gott det är! Och fick bli ett glas rött till. Vet ju att bilen ska stå ikväll ;)

Har så mycket jag vill dona med känner jag. Så många ideér som poppar upp. Med det är väl tur man vill nåt iaf.

Vill fixa väggen här ute, nya jordgubbsplatsen, nåt mys i 'lekstugan', grillplatsen och...och... ;-)
Undrar just vad vi ska börja med?!

Vissa vill ju alltid bara nån annanstans men vi trivs här och vill göra det bästa vi förmår av det.

Som oftast är det ju pengarna det hänger på. Finns så många som bara sparar på hög. Till vadå? Till när då?
Tycker de kan skänka lite till mej, så ska vi se att det går att använda kosingen. Det är väl det som är meningen, stålarna ska rulla. :-)

Em hos pappsen, Ta på Gotland och de andra två har jag ingen aning om vad de pysslar med nu. Vi myser på här en stund till sen hoppas vi det är nån bra film på tv. Att somna till ;) Näedå..

Grattis till Ånges studenter!


 


Kommentarer
Postat av: Tess

Maten ser supergod ut! :) Kram

2012-06-19 @ 08:22:12
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0