20/6-12: sent

Ja nu är det nästan slut på denna dagen. En dag fylld med många tankar och känslor.

Ännu en gång har en ung fin kille lämnat oss alldeles för tidigt. Blev väldigt illa berörd.. Känns så himla onödigt. Så overkligt.
Mina tankar går till hans familj, och en extra tanke till hans pappa Lennart.

Känns så konstigt att uppfyllas av tankar på döden. Jag har alltid haft jobbigt med detta. Tycker att det är minst lika jobbigt om någon levt väldigt länge som om någon är ung. Missförstå mej rätt här nu, självklart vill jag att alla ska få leva länge och lämna detta liv av naturlig orsak.

Men jag menar just sorgen. Smärtan. Saknaden. Den gör så ont och är så jobbig. Oavsett. Känslan av att aldrig mer...

Ta hand om er där ute, krama varann en extra gång.
Det är nu vi kan!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja visst är det sorgligt.... :( Får en stor klump i magen när jag tänker på det
Så länge sedan jag träffade honom men ändå känns det så mkt!

KRAM P

2012-06-21 @ 07:34:34
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0