24/6-12: Fin helg

Hej i kvällen!
Fin midsommarhelg har det varit. Härligt väder och firat med familj och trevliga vänner. Sitter nu småtrött på ögat och ska strax i säng. Lite less på blogg.se om har gjort om allt här nu.. men man vänjer ju sej som oftast väldigt snabbt. Och jag hoppas verkligen att de fixar appen så jag kan blogga från mobilen igen. Snarast!
 
Hur har ni haft det då? Vi kom isäng tjugo över fem på midsommardagsmorronen. :) Japp, här blev vi uppe minsann. Himla skoj. Och igår blev det sent/tidigt igen. Skönt att kunna vara uppe utan och ta tillvara på ljuset. För det är verkligen ljust nu på nätterna hos oss. Så fint. Vi har ätit massa gott, lax, sill o nypärer, nubbesallad, grillat med massa röror... mycket gott helt enkelt. Jag rullar snart fram..huga. Sen massa ost och kex på det. Muuums! Man känner lite som efter julen, tur det blir vardag så man kommer in i vanliga matrutiner igen.
 
 
Idag har vi hunnit med att fira Lotta och Mattias som gick å gifte sej lite så där i smyg ;) Och samtigt blev det barnkalas då lilldotra fyllde hela fem år. Söta barn!
Mysigt att ha haft småttingar runt oss hela helgen. Nöjda fina barn, som mest roat sej själva.
 
 
Imorrn ska jag äääntligeeen till frissan! Säger som många andra, man väntar och tycker håret är ok, sen helt plötsligt så är det bara FÖR länge sen man var dit och fixade den där nedrans utväxten. Om jag ändå kunde boka in en tid direkt när jag är där, men icke då.. :)
 
Ska bli lite bilder nu om jag lyckas här... Och sen läste jag en himla bra insändare i tidningen i morse. Precis som om jag skrivit den själv. Handlade om skolan och sommarskola. Men det tar vi imorrn.
 
Krama varandra!
 
 
Nattinatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0