22/3: cv

Tänk att ibland vill man bara inte vara trevlig. Ibland orkar man inte. Ibland vill man bara be folk fara å flyga.
Men bara ibland.

Idag hade jag en sån stund. En liten stund. Men bläk va trist det var. Man ska vara trevlig och svara på frågor och bara ja, vara trevlig och förstående.

Men just då i den stunden ville jag säga nåt i stil med att jamen fatta då för tusan gubbar, jag har typ förklarat tio gånger nu. Sluta upprepa vad jag säger. Bara fatta nån gång och lägg på.
Men det gjorde jag naturligtvis inte.

Tänk om man fick nåt frispel och bara sa som man ville. Huga...

Men jag är säker på att alla som jobbar med människor på ena eller andra sättet förstår vad jag menar. Vissa dar klarar man liksom inte av vissa. Så är det bara.

Har hunnit äta middag och övningskört med Em. Gick toppen de när vi hämtade Ti. Kul! Och nu ska jag hjälpa till med cv-skrivning här, så det blir av.

Sen mysa i soffan efter en het dusch och hoppas att morronen imorrn kommer vara tipp topp! :-)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0